..:: LKMT.cz Bórd ::..
http://test.lkmt.cz/

Letecké nehody
http://test.lkmt.cz/viewtopic.php?f=29&t=1142
Stránka 4 z 7

Autor:  Kamyl [ 05 lis 2011, 19:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Letecké nehody

Tak pekne pristani jsem nikdy nezazil ani s podvozkem, zatim... :)

Autor:  Adam [ 05 lis 2011, 20:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Letecké nehody

Moje řeč! Já jsem furt čekal, kdy dojde na standartní "jeb s tym o zem" a ono pořád nic a najednou záběr z okna a oni už se přitom kloužou po ranveji. :chuj: Vrána si dal záležet. :manicka_parkanova:

Autor:  chose [ 05 lis 2011, 23:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Letecké nehody

ještě jedno dobré video B767 z 1.11.011
http://www.youtube.com/watch?v=IBgxakhZ ... re=related

Autor:  mili [ 06 lis 2011, 00:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Letecké nehody

Opravdu dokonalá práce kapitána letadla. Škoda, že ten člověk co to natáčel v letadle pravděpodobně držel kameru poprvé v ruce.
I z tak mizerně natočených záběrů je ale patrné, že v letadle při přistání opravdu nic mimořádného nezaregistrovali. :o
Až na malou paniku při evakuaci

Autor:  Robert (peetrs) [ 06 lis 2011, 00:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Letecké nehody

Ty vole tak z tohoto videa mě mrazí po celém těle.......


Autor:  chose [ 06 lis 2011, 00:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Letecké nehody

možma myslely už na nejhorši,ale i tak všichni byli dobří,všichni pasažeři + posadka,asi nebyla moc velka panika

Autor:  Kachna [ 06 lis 2011, 12:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Letecké nehody

Robert (peetrs) píše:
Ty vole tak z tohoto videa mě mrazí po celém těle.......



Ta bába, jak tam chrápala :-D

Autor:  mili [ 08 lis 2011, 23:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Letecké nehody

Tak to už na LKMT nepřiletí asi ani příští rok :cry: http://zpravy.tiscali.cz/dalsi-tagedie- ... emi-106864

Autor:  EASY [ 10 lis 2011, 17:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Letecké nehody

EASY píše:
tak je tady článek z novinek kerej dává konečně smysl
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa ... ousky.html
...i když ne tomu pánovi co to psal, ale dá z něj vyčíst dost
takže tohle se podle mne pánovi redaktorovi moc nepovedlo
Citace:
lidi na jeho palubě zahubily nikoliv technické závady či problémy s kvalitou paliva, ale právě brzdění jeho kol
ALE HOVNO..brzdění ve Vr???? wow kurwa :o
ale vysvětelní je nasnadě
Citace:
K němu byl tentokráte připevněn přístroj, měřící sílu vyvíjenou rukama pilota. Ukázalo se, že k přitažení kniplu do úhlu 13 stupňů bylo zapotřebí již síly odpovídající 64 kilogramům - a tu zkušební pilot nemohl vyvinout bez toho, že by se vší silou opřel i do pedálů brzd.

proč asi...že....třeba proto
Citace:
Následoval pak poslední vzlet, kdy po nastavení klapky výškového kormidla do normálního úhlu pěti stupňů piloti sundali ruce a nohy z řízení stroje "a Jak-42 přesvědčivě vzlétl".

nooo takže nikoliv brždění, ale nenavážený éro...aspoň nic jinýho mě nenapadne. A vše do toho zapadá. Jestliže neměl (nevím jak to funguje u JAKu) přestavený stabilizátor, navážené éro pro start, tak mohl tahat jak chtěl, nakonec éro sice přepral...musel být dost v šoku, že to neletí, ale pro let to nestačilo.

TAK MYSLÍM, ŽE JSEM SE CELKEM TREFIL...CHICHT
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa ... jisty.html

Autor:  ATR [ 10 lis 2011, 22:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Letecké nehody

Tu je to cele http://www.aeroport.freepage.cz/video/

Autor:  j.ree [ 14 lis 2011, 01:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Letecké nehody

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa ... tadla.html
Ti polaci teda v posledni dobe enorme zvysuji statistiky ... :(

Autor:  Robert (peetrs) [ 14 lis 2011, 19:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Letecké nehody

Rád bych se vrátil k Jak-42. Na jednom nejmenovaném fóru můj příspěve zapadl v nemilost času proto bych rád když by jste mi pomohli vyvrátit nebo ujistit můj názor na věc.

Peetrs píše:
Může mi někdo vysvětlit ty údaje co tam maj na tom rychloměru ?

Někdo tam z cvr zahlásí 250, přitom ručička na rychloměru je přes 2 (řekl bych tak 2,2) a ukazatel číslicový ukazuje 186 Takže který údaj platí ?

Já to z jednoho z posledních článků pochopil takto:

1) neměli tucha kolik to váží, proto špatně nastavený stabilizátor pro vzlet
2) přitahoval berany které však díky špatnému stab. vyvozovali velkou zpětnou sílu a proto
3) se zapřel do pedálu a začal to nechtíc přibržďovat
4) rozpor posádky v rozhodnuti jestli letět nebo přerušit start

Čerpám z článku na novinky.cz:

citace: "Nejprve zkušební pilot, napodobující počínání svého kolegy z osudového letu, během startu nechal nohy na brzdách a současně přitahoval k sobě knipl. K němu byl tentokráte připevněn přístroj, měřící sílu vyvíjenou rukama pilota. Ukázalo se, že k přitažení kniplu do úhlu 13 stupňů bylo zapotřebí již síly odpovídající 64 kilogramům - a tu zkušební pilot nemohl vyvinout bez toho, že by se vší silou opřel i do pedálů brzd.

Následoval pak poslední vzlet, kdy po nastavení klapky výškového kormidla do normálního úhlu pěti stupňů piloti sundali ruce a nohy z řízení stroje "a Jak-42 přesvědčivě vzlétl"

Čili hlavní chybu vidím ve špatném nastavení stabilizátoru. To brždění je až podružné. Nebo brzdil už od rozjezdu ???

Autor:  EASY [ 14 lis 2011, 21:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Letecké nehody

ty seš tež kokot, nebo nečteš :piss_monk:
to same jsem tu psal, stranku předem....ale vzhledem k tvemu omezenemu IKVE ti to dam jako odkaz
viewtopic.php?f=29&t=1142&start=20
hledej šmudlo :manicka_parkanova: :mrgreen:
jinak stabilizátor se prej u tohoto era přestavuje sám při vysunutí klapek pro start...já tohle éro prostě neznám...selským rozumem je to tak jak píšeš...protože jinka nechápu proš jako se do toho tak zapřel...ad A...ad B že to nejde jak má..no tak nevim no..to je spíš pak otázka promilí alkoholu...bych řek :manicka_parkanova:

Autor:  Robert (peetrs) [ 15 lis 2011, 00:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Letecké nehody

EASY píše:
...kokot...nečteš...omezenemu IKVE


Jojo, přesně tak. Každopičopadně jsem to čet ale jednim okem tam druhym do .... Tímto se omlouvám a příště si nenechám ujít souvislosti. :piss_monk: :piss_monk: :piss_monk:

Ikdyž viz quote...

Autor:  engin [ 15 lis 2011, 10:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Letecké nehody

No a teď ještě bonusová otázka - může přibrždění způsobit nějakým způsobem (třeba tím že se čumák zaboří (samozřejmě v rámci dorazu tlumiče předního kola) k zemi) zvýšení potřebné rychlosti pro vzlet? Protože z toho videa/rozboru mi přijde, že ten stabilizátor tam okecávali už skoro na začátku (teď to video naschvál zase nemůžu najít).

Autor:  EASY [ 15 lis 2011, 20:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Letecké nehody

to Peeters - příště se neomlouvej...byla to pro mne pocta tě po dlouhé době ZJEBAT...CHYBIŠ MI PUSO!!! :oops: :manicka_parkanova:
to Engin...pajloti na flooru ti to vysvětlej...jen muj nazor..pokud ma ero vzletovou rychlost, a je spravně nastavený, tak ti čeče nevim....fakt je, že celý princip odlepení, potažmo spíš Vr v podstatě spočívá v tom, že dostáváš éro do vzduchu v první možné chvílí a jen mu pomůžeš přidáním zvlášť křivky...tedy zvýšením úhlu náběhu při neustále rostoucí rychlosti...ale jak řikam nevim...třeni na RW je znat...vim aj s Cessny..ono už to třeba moc ani nejede...tedy nezrychluje, ale ve chvíli, jak to odlepíš, tak to vyletí rychlost hned

Autor:  j.ree [ 16 dub 2012, 09:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Letecké nehody

Dokument v HD o 10 nejnebezpecnejsich letistich sveta


Autor:  ATR [ 16 dub 2012, 15:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Letecké nehody

Ty vole !! Jako, dokument dobry, ale ten dabing... "Jihozápad 2790 Sierra...." A tam bulík Southwestu :shock:

Autor:  bardzon [ 16 dub 2012, 20:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Letecké nehody

tak když překlad, tak se vším všudy ne? :chuj: :chuj: :chuj: práci splnili, to že třeba neví o tom, že ta volačka je mezinárodní, bych jim až tak nepředhazoval :chuj: :trt:

Autor:  gurick [ 20 dub 2012, 17:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Letecké nehody

Pád starého boeingu si v Pákistánu vyžádal přes sto obětí
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/2 ... obeti.html

Stránka 4 z 7 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/